Pack Abonats (Pack Fitness)

Àmbit: Esport

Qui som i què fem

Dirigit a persones de més de 16 anys

Què oferim

Els objectius són... . FiT PUMP: Activitat amb suport musical de condicionament físic general, mitjançant l'ús de barres i discos. L'objectiu principal de l'activitat és l'enfortiment i definició muscular. FORÇA-RESISTÈNCIA . FiT TRAINING: Activitat de condicionament físic general, mitjançant exercicis amb el propi pes corporal o petits materials i realitzant exercicis funcionals. El treball es realitza mitjançant circuits i estacions. FORÇA-RESISTÈNCIA . FiT BALANCE: Activitat amb suport musical, que barreja tècniques de Yoga, Tai chi i Pilates. Mitjançant exercicis i moviments suaus i efectius, s'aconsegueix millorar la relaxació i equilibrar cos i ment. FLEXIBILITAT-SALUT . FiT COMBAT: Activitat amb suport musical, que barreja tècniques de diferents arts marcials, boxa, karate, kick boxing entre d'altres. L'objectiu principal de l'activitat és millorar el sistema cardiovascular. RESISTÈNCIA AERÒBICA . ZUMBA: Activitat amb suport musical, que utilitza principalment ritmes llatins per a desenvolupar divertides coreografies en grup i aconseguir millorar la nostra coordinació i el sistema cardiovascular. RESISTÈNCIA AERÒBICA . Aquàtic fitness: mantenir o millorar la forma física a través d’exercicis dissenyats a partir de les propietats del medi aquàtic. Cal saber nedar. . Activitat física de manteniment: treballar les capacitats físiques (tant bàsiques com coordinatives) a través d’una gran diversitat d’activitats per assolir un nivell adequat de condició física. . Spinning®: dur a terme un entrenament cardiovascular, eliminant greixos i augmentant la resistència aeròbica, tot pedalant al ritme de la música i seguint les indicacions de l’instructor. També possibilita enfortir la musculatura de les cames, alleugerir l’estrès i incrementar la sensació de benestar. - Paleofit: Mètode d’entrenament basat en els moviments de la vida quotidiana. S’estructura en base a 15 funcions motrius (empènyer, traccionar, elevar, llançar-se al terra, llançar, girar, carregar, estabilitzar, aixecar-se, desplaçar-se, asseure’s, caminar, ascendir, reptar, escalar). Com a tret diferencial podem remarcar la variabilitat dels entrenaments i exercicis. Entrenaments curts i amb predominància de l’alta intensitat.

Contacte

  • Recepció Piscina Municipal de Palafrugell
  • c/ Angel Guimerà 20
  • 972 30 44 94
  • Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.